Roel Vanderstukken als Lukas

Plaats reactie
Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 23-02-2011 19:01

MyTime17 schreef:Bij mij komt hij niet echt over als een homo om eerlijk te zijn :)
Terwijl Rik Verheye bij mij wel goed overkomt als homo
maar ja met een nonkel in de familie die homo is ben ik mss bevooroordeeld :)
Ze gaan er alletwee echt over, Rik nog meer :D ik ken toch wel een paar homo's maar niet 1 iemand die ook maar iets van hun gedrag weg heeft :P (ik vraag me trouwens af waarom alle telenovelle's een homo hebben maar geen lesbienne!?)

Ik moet wel zeggen, van LouisLouise kan ik mij niet erg veel herinneren en heb ook niet zo heel veel dingen gezien waar Roel in mee speelt, kan ook daaraan liggen :D

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 23-02-2011 19:18

Geef mij hem maar als Thomas in LL, daar was hij toch beter in
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 23-02-2011 19:52

Kaatje schreef:
MyTime17 schreef:Bij mij komt hij niet echt over als een homo om eerlijk te zijn :)
Terwijl Rik Verheye bij mij wel goed overkomt als homo
maar ja met een nonkel in de familie die homo is ben ik mss bevooroordeeld :)
Ze gaan er alletwee echt over, Rik nog meer :D ik ken toch wel een paar homo's maar niet 1 iemand die ook maar iets van hun gedrag weg heeft :P (ik vraag me trouwens af waarom alle telenovelle's een homo hebben maar geen lesbienne!?)

Ik moet wel zeggen, van LouisLouise kan ik mij niet erg veel herinneren en heb ook niet zo heel veel dingen gezien waar Roel in mee speelt, kan ook daaraan liggen :D
ze maken er echte karikaturen van. Bij David was dat anders, zowel Tim als Robby waren 'normaal', ik bedoel daarmee dat ze zich niet anders gedroegen dan andere mannen. En die zoektocht van Tim, ben ik nu homo of niet en wil ik het toegeven, dat vond ik wel heel mooi gebracht.
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 23-02-2011 20:02

Kaatje schreef: ik vraag me trouwens af waarom alle telenovelle's een homo hebben maar geen lesbienne
In LL zat toch geen homo?
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 23-02-2011 20:08

Lotteke schreef:
Kaatje schreef: ik vraag me trouwens af waarom alle telenovelle's een homo hebben maar geen lesbienne
In LL zat toch geen homo?
Ah nee, nu ge het zegt :D In de andere wel allemaal :D

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Het Nieuwsblad 23/2

Bericht door Ponkie » 23-02-2011 23:21

Roel Vanderstukken doet een vent binnen

De vrouwelijke fans zullen even geslikt hebben, deze week, toen ze hun idool Roel Vanderstukken een man vol op de mond zagen kussen. Niets aan de hand, want het ging om een filmkus. De eerste homokus van Roel Vanderstukken op televisie was te zien in Ella, de dagelijkse telenovelle op VTM. Na wekenlang aarzelen waagde zijn personage, dokter Lucas, nu toch zijn kans. Voor ze samen naar de opera gingen, kusten hij en de übernicht Anthony, gespeeld door Rik Verheye, er vlotjes op los. Vanavond ziet u of het écht iets wordt tussen de twee heren.
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Jolene
Super Ere Lid
Berichten: 1042
Lid geworden op: 13-06-2010 18:33

Bericht door Jolene » 24-02-2011 21:00

Kaatje schreef:
Lotteke schreef:
Kaatje schreef: ik vraag me trouwens af waarom alle telenovelle's een homo hebben maar geen lesbienne
In LL zat toch geen homo?
Ah nee, nu ge het zegt :D In de andere wel allemaal :D
Louislouise had dan weer wel een lesbienne he.. Sonja, Francesca Vanthielen, die verliefd werd op Louise..
Karen;
Friendship is the comfort
that comes from knowing
that even when you feel all alone,
you aren't.. &#9829;

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 24-02-2011 21:07

Jolene schreef:
Kaatje schreef:
Lotteke schreef: In LL zat toch geen homo?
Ah nee, nu ge het zegt :D In de andere wel allemaal :D
Louislouise had dan weer wel een lesbienne he.. Sonja, Francesca Vanthielen, die verliefd werd op Louise..
Echt? Ho dat weet ik niet meer :D

stephanie01
Fan Lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 26-06-2010 18:02

Bericht door stephanie01 » 25-02-2011 12:31

Kaatje schreef:
Jolene schreef:
Kaatje schreef: Ah nee, nu ge het zegt :D In de andere wel allemaal :D
Louislouise had dan weer wel een lesbienne he.. Sonja, Francesca Vanthielen, die verliefd werd op Louise..
Echt? Ho dat weet ik niet meer :D
Ja idd ll had een lesbiene :D

echt geen homo in LL gehad? :D Maar ja Louise is eigenlijk homo gedurende het hele verhaal :D

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 25-02-2011 12:33

stephanie01 schreef:
Kaatje schreef:
Jolene schreef: Louislouise had dan weer wel een lesbienne he.. Sonja, Francesca Vanthielen, die verliefd werd op Louise..
Echt? Ho dat weet ik niet meer :D
Ja idd ll had een lesbiene :D

echt geen homo in LL gehad? :D Maar ja Louise is eigenlijk homo gedurende het hele verhaal :D
hihi gigi was de homo in LL :D

Plaats reactie