Ini Massez als Cindy

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 09-12-2010 14:17

sam schreef:
Ponkie schreef:Ik vind Cindy als ze alleen is met Ella heel lief, inderdaad een echt moederlijk type, maar als ze samen met Anthony is, dan vind ik het soms wel dik overdreven, té voor mij
idd met anthony is soms wel overdreven! ma soms wel grappig :D
Ik vind die twee samen juist super! Zij zijn echt mijn twee favoriete personages :) Maar gisteren de scenes met Ella apart vond ik ook heel mooi gespeeld, ze is inderdaad zo een beetje mama voor Ella hé :)

lala123
Fan Lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 27-11-2010 15:47

Bericht door lala123 » 09-12-2010 19:30

Blijkbaar komt Cindy's kapsalon naar Kortrijk ofzo...
En raad eens wie er dan daar juist is...
Afbeelding

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 18-01-2011 14:33

Er staat een artikel van Ini in de dag allemaal van deze week (heb het zelf nog niet gelezen)

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 18-01-2011 19:03

heb het gelzen!!

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 20-03-2011 18:29

Een ontzettend oud onterview met haar (6 jaar kan toch tellen nee?)

Interview met Ini Massez (Team Spirit 2)
zondag 27 november 2005
In Team Spirit speelt actrice Ini Massez de rol van Véronique, de vrouw van Jean-Marc (alias Dimitri Leue). “Ach, ik kan wel begrijpen dat sommige vrouwen voor een type zoals Jean-Marc vallen. ’t Is toch zo een lieve, hé. Ook al heb je er als vrouw vaak je handen aan vol”, glimlacht Ini tijdens de persvoorstelling van de tweede televisiereeks van dit succesvolle verhaal. Wij hadden een uitgebreide babbel met de actrice over haar rol.

Welk gevoel overheerst er nu de tweede reeks op komst is?
Op zich is dat een heel raar gevoel. De serie, die nu op televisie komt, is ongeveer een tweetal jaar geleden opgenomen. Ik was toen net zeven weken bevallen van mijn oudste dochter. Ondertussen is ook al mijn tweede dochter op de wereld gekomen. In de afgelopen twee jaar is mijn leven bij wijze van spreken compleet veranderd. Daarom omschrijf ik deze reeks ook graag als pure nostalgie. Het is een beetje vergelijkbaar alsof je naar foto’s van je kamp van enkele jaren geleden aan het kijken bent.

Zitten er herkenbare situaties voor jou in de reeks?
Absoluut. Kinderen veranderen gewoon je leven. Daar bestaat niet de minste twijfel over. Maar er horen ook slapeloze nachten bij (lacht). De vreugde, die je echter van hen krijgt, is met geen woord te beschrijven.

. En dan moet je ineens voor drie ukjes zorgen.
Help, aan zoiets mag ik in het dagelijkse leven niet denken. Na de bevalling van mijn eerste dochter, ben ik vrij snel opnieuw zwanger geworden. Toen is het allemaal zeer snel vooruit gegaan. Maar wanneer ik net zoals Véronique er drie tegelijkertijd zou krijgen, zou ik compleet gek worden.

. Zijn er gelijkenissen tussen Véronique en Ini?
Ik herken wel het gedrevene van Véronique in mezelf. Zij is ook compleet gegaan voor de man van haar dromen. Het grote verschilpunt is vooral dat ik minder punctueel ben dan haar. Zij stelt graag de puntjes op de I en ik ben op dat vlak nogal vrij nonchalant.

. Een man hoeft bij jou niet onder de 'sloef' te liggen.
Zelf streef ik toch een ietwat gelijkwaardige relatie na (lacht). Maar ergens kan ik een vrouw wel begrijpen wanneer ze voor Jean-Marc zou kiezen. Hij is iemand met een heel hoog aaibaarheid, een echte knuffelbeer.

. Waar komt de naam Ini Massez vandaan?
In 2000 ben ik afgestudeerd in de Studio Herman Teirlinck. Dan heb ik in theater wat losse producties gedaan. En Team Spirit is mijn eerste grote rol op het grote doek. Theater en televisie kan je echter niet met elkaar vergelijken. Film is eerder een momentopname en theater is meer een groepsproces. Daar begin je met een groep mensen aan iets en je maakt dat af van A tot Z. Voor mij persoonlijk is een vergelijking tussen film en theater vergelijkbaar met een vergelijking tussen appelen en peren.

. Heb je de afwisseling theater – tv hard nodig?
Wanneer ik van het éne televisieverhaal in het andere zou vallen, zou ik het niet echt meer fijn vinden. Zo geef ik nu ook voor een kortere periode les aan de kunsthumaniora. En die afwisseling maakt het gewoon extra leuk om je vak door een andere bril te leren bekijken. Ik zou zelf ook nooit in een vast theatergezelschap willen werken omdat ik altijd dan met dezelfde mensen moet samenwerken. Voor mij is het belangrijk dat ik hier en daar wat ervaringen kan meepikken. Het leven draait vooral rond indrukken en niets anders.

. Is Team Spirit kunst met een grote K?
Ik weet niet of het kunst met een grote K is. Maar het pretendeert alvast niet om kunst met een grote K te zijn. En dat is juist het allermooiste van Team Spirit. In zijn eenvoud, zijn herkenbaarheid en zijn eerlijkheid raakt dit verhaal echt wel mensen. En op zich is dat ook de definitie van kunst.

. Wat brengt het leven na Team Spirit?
Het smaakt zeker naar meer. Ik heb hier en daar zo’n gastrolletje dat ik mag doen. Mijn ultieme ambitie blijft toch om in een langlopend verhaal eens te mogen spelen. Omschrijf het maar als “een deftige rol, waar een serieuze pak aan is.” Nu ben ik vooral met theater bezig. Maar ach, ik zie wel wat mijn toekomst brengt.
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 20-03-2011 18:45

leuk interview merci!

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 20-03-2011 22:43

bedankt :D En dan heeft ze nu toch die langlopende rol die ze wilde :wink:
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

birteke
Super Lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 12-06-2010 22:05

Bericht door birteke » 31-03-2011 17:26

Het leven zit vol zoete momenten met af en toe een vleugje zout ertussen voor de smaak !!! :D

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 31-03-2011 18:44

haha :p merci voor de link :D

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 31-03-2011 18:45

ja, bedankt :D
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Plaats reactie