Rik Verheye als Anthony

kellyvds
Super Lid
Berichten: 772
Lid geworden op: 08-08-2010 16:39

Bericht door kellyvds » 25-10-2010 01:09

Ik vond hem super grappig in Zot van Vlaanderen

evelineee
Sterposter
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12-06-2010 21:08

Bericht door evelineee » 25-10-2010 18:56

Ik ook :D
ωαяє νяιєη∂ѕcнαρ кєηт єєη вєgιη, мααя gєєη єιη∂є!

Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Bericht door Toby » 28-10-2010 20:21

Anthony kan niet zwemmen, en zijn haar kletsnat van in het water te liggen :o

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 27-11-2010 23:42

Anthony krijgt dus 'een' vriend:

Sint-Niklazenaar David Cantens krijgen we de komende maanden dikwijls te zien op het kleine scherm. 'Het liefst combineer ik theater, film en tv', verklapt Cantens. Het scheelde niet veel of met telenovelle 'Ella' stond een thuismatch op het programma. Sylvain Luyckx

Ik hoop theater, film en tv-werk zo lang mogelijk te combineren en niets te laten vallen

David Cantens

Sint-Niklaas

De jongste kijkers herinneren zich hem als kabouter Mik uit Kabouter Plop, de ouderen weten dat David Cantens al verschillende keren meespeelde in de populaire soap Familie, recent nog als Filip, de beste kameraad van Bart (Chris Van Tongelen). Momenteel is hij op toer met Mieke Laureys, ook uit Sint-Niklaas, met de productie Zielsverwanten van Peter De Graef. Cantens zit ook in de nieuwe telenovelle Ella.

Ei zo na werd Ella opgenomen in Sint-Niklaas. Kasteel Walburg in het Romain De Vidtspark was één van de uitgelezen locaties. Het werd uiteindelijk Lier, omdat de Wase hoofdstad niet met de nodige centen over de brug wou komen. 'Dat wist ik niet', zegt Cantens. 'Het zou natuurlijk erg leuk zijn geweest en ook goede promotie voor de stad. Ik heb voor Ella een gastrol, te beginnen met aflevering 63. Vanaf december gaan we aan de slag. Ik speel de rol van Alex Cartier, de vriend van homokapper Anthony, maar tot een relatie komt het niet. Het geeft wel aanleiding tot allerlei verwikkelingen. Ella is heel clichématig maar anderzijds ook oprecht, en dat ligt me wel. Het heeft een tikje Amerikaanse naïviteit.'

Een gastrol hoeft geen nadeel te zijn. 'Het is leuk. Je draait vijf dagen, bent er even tussenuit en komt dan weer op bezoek bij je collega's in de studio's in Boortmeerbeek. Slechts af en toe draaien we op locatie in Lier', zegt David Cantens. 'Ik heb ook goed nieuws ontvangen van Het Huis van Anubis. Daarin krijg ik een vaste rol als muziekleraar. Ik deed auditie bij Studio 100 en het klikte met de regisseur. Een telefoontje achteraf dat je mag meespelen, doet altijd deugd.'

Het leven van een acteur wordt er door de combinatie van theater, film en tv niet eenvoudiger op. 'Integendeel, ik vind het leven juist simpeler worden', zegt Cantens. 'Ik hoop theater, film en tv-werk zo lang mogelijk te combineren en niets te laten vallen. Ik wil gulzig zijn. Ik ben tevreden met hoe het nu loopt. Met 'De Spelerij' met onder meer Mathias Sercu gaan we met een nieuw vast theatergezelschap van start, dat jaarlijks twee producties verzorgt. Othello wordt het eerste stuk. We brengen een klassiek repertoire voor een breed publiek. Een vast gezelschap is een droom die uitkomt en er bestaat zeker een groot publiek voor.'
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 28-11-2010 10:34

leuk merci! :)

angelique
Super Lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 13-06-2010 14:30

Bericht door angelique » 28-11-2010 20:55

Hij is ook te zien in een reclamespot van Dash ivm het wielrennen

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 28-11-2010 20:57

angelique schreef:Hij is ook te zien in een reclamespot van Dash ivm het wielrennen
oh echt! Moet ik eens op letten dan :)

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 28-11-2010 21:07

angelique schreef:Hij is ook te zien in een reclamespot van Dash ivm het wielrennen
is hij da??? wow ni te herkennen! Dat is toch aflevering 7 van 'de schonen hoek' dan he?
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

angelique
Super Lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 13-06-2010 14:30

Bericht door angelique » 28-11-2010 21:17

Lotteke schreef:
angelique schreef:Hij is ook te zien in een reclamespot van Dash ivm het wielrennen
is hij da??? wow ni te herkennen! Dat is toch aflevering 7 van 'de schonen hoek' dan he?
ik weet het omdat ik foto's gezien heb van iemand die in die spot gefigureerd heeft. Maar welke aflevering?

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 03-12-2010 23:53

Uit het Brugs Handelsblad:
Rik Verheye kun je misschien nog het best omschrijven als een artistieke duizendpoot. Hij kruipt zonder problemen in de rol van zware jongen Jimmy in de bioscoopfilm Adem, maar flaneert even gemakkelijk over het beeldscherm als de iets te excentrieke homokapper Anthony in de vtm-serie Ella. Wie meer houdt van het werk op de planken, heeft hem ongetwijfeld ook bezig gezien met theatergroep FC Bergman in De Thuiskomst. "Ik wil zoveel mogelijk doen en leren. Ik ben nu bezig met het schrijven van een monoloog, Circus Korsakov. Je zou moeten weten wat er in mijn hoofd omgaat: zoveel nieuwe dromen, ambities en ideeën. Ik doe wat ik doe omdat het mij gelukkig maakt. Ik moet nog veel leren en ergens vrees ik dat ik nooit de perfectie zal kunnen bereiken, maar net dat maakt mijn zoektocht zo boeiend."
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Plaats reactie