Antony Arandia is Thomas De Graeve: de rebel.

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 27-01-2011 21:28

haha idd :D vind het echt grappig :D

Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Bericht door Toby » 27-01-2011 21:28

de moeder van het meisje heeft er schrik van :o

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 27-01-2011 21:30

sam schreef:haha idd :D vind het echt grappig :D
Ja vind het ook super grappig! Terwijl ik hem persoonlijk nog niet zo een ettertje vind :D

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 27-01-2011 21:32

Kaatje schreef:
sam schreef:haha idd :D vind het echt grappig :D
Ja vind het ook super grappig! Terwijl ik hem persoonlijk nog niet zo een ettertje vind :D
En sebiet gaat er een erfstuk kapot!! Ben benieuwd hoe hij gaat reageren :p

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 27-01-2011 21:47

sam schreef:
Kaatje schreef:
sam schreef:haha idd :D vind het echt grappig :D
Ja vind het ook super grappig! Terwijl ik hem persoonlijk nog niet zo een ettertje vind :D
En sebiet gaat er een erfstuk kapot!! Ben benieuwd hoe hij gaat reageren :p
Terugplakken :P Ben benieuwd naar de 'finale' van het programma. Wat gaat de mama zeggen :D

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 30-01-2011 14:35

Het artikel:

'Plezant om eens het ettertje uit te hangen'

Anthony Arandia is een schatje, maar hij kan het verdomd goed wegsteken. Vanavond zien we hem met verve de arrogante etter uithangen in het nieuwe verborden camera-programma 'Een ster in de familie'. 'Wat een fantastische uitlaatklep!'

Wie in de twintig of dertig is en al enkele jaren als single door het leven gaat, herkent dit vast: elke familiebijeenkomst is het van dat: nu nog niet van straat nee? Er wordt al lang niet meer subtiel gepolst en moeder laat steeds vaker vallen dat haar biologische omaklok tikt. Om die lastposten eens goed terug te pakken is er nu Een Ster In De Familie. In dat programma koppelt Johan Terryn voor de grap een single aan een bekende kop. De single vertelt thuis over de mysterieuze vlam. Tijdens de eerste ontmoeting tussen de ouders en het nieuwbakken liefje, zit Terryn in de coulissen en stuurt het BV-liefje via een oortje en de single richting knotsgekke situaties. Het doel: het gezin van de single eens goed in de maling nemen. Cutie Anthony Arandia mag vanavond de spits afbijten. Hij speelt het nieuwe vriendje van Joëlle Correctie: hij speelt het vreselijk arrogante, narcistische, licht ontvlambare vriendje. Joëlles moeser en zus zien de nieuwe romance met afgrijzen aan. Kortom: érg entertainende televisie.

Het ettertje uithangen, is dat moeilijk voor jou?
Het was zeker niet makkelijk. Ik moest echt theater spelen en mocht geen enkel foutje maken. Ik vond het wel heel plezant om eens het ettertje uit te hangen. In het echte leven ben ik helemaal niet zo. Ik maak me sterk dat ik erg bescheiden ben, ik hou me op de achtergrond. Mij eens zo arrogant gedragen, was een fantastische uitlaatklep.

Speelde je 'nieuwe liefje' Joëlle goed mee?
Met momenten heeft de boel zelfd erg goed opgelost. Haar zus Annick was af en toe zo achterdochtig. Zo zag ze het oortje zitten in Joëlles oor. Toen zei Joëlle gewoon 'Oh, ik ben net gaan zwemmen en er zit nog een stop in mijn oor.'

Ben je nog bijna door de mand gevallen.
Ja, ook weer met de zus. Die merkte op dat de champagne aan de salontafel dezelfde was als daarvoor in de taxi. Dat heb ik gewoon genegeerd. Ik was vooral bang dat ze me zouden gezien hebben in Sterren op de Dansvloer en in Expeditie Robinson, want dan zouden we geweten hebben dat ik normaal niet zo arrogant ben. Gelukkig was dat niet het geval en geloofden ze dat ik zo'n klootzakske was.

Hoe hebben jullie zich voorbereid op die act?
In de uren voor de ontmoeting ben ik lijfelijk geweest met Joëlle. Zo kon ze wennen aan dat lichamelijk contact. We moesten tenslotte een verliefd koppeltje spelen.

Op een bepaald moment ensceneer je paparazzifoto's van jezelf. Herkenbaar?
(Lacht) Nee, natuurlijk niet. Over mijn privéleven vertel ik liefst zo weinig mogelijk. Maar ik heb er niet altijd controle over. Het gebeurt weleens dat mensen ongevraagd foto's nemen van mij. Nochtans, als ze het me vragen zeg ik nooit nee.

Ook de breuk met je vriendin Rebecca heeft de pers gehaald. Vond je dat erg?
Ja, ik vond het vervelend dat die relatie is uitgesmeerd. Zeker toen een journalist na de breuk schreef dat we terug samen waren. Hij belde mij en zei: 'ik heb het uit heel goede bronnen' Zever natuurlijk. Dat was vooral erg voor Rebecca. Zij kwam mensen tegen die dat gelezen hadden en zeiden 'allez, terug samen, proficiat'. Dat is pijnlijk hé. Daarom word ik nu goed beschermd door mijn agentschap.
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 30-01-2011 14:40

meric!

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 06-02-2011 12:48

Hi staat vandaag op de cover van de Steps (die bij de Zondag zit)
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 06-02-2011 13:07

Ponkie schreef:Hi staat vandaag op de cover van de Steps (die bij de Zondag zit)
ah leuk!

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 16-04-2011 20:47

Hij is nu te zien in Zot van Vlaanderen
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Plaats reactie