Steve Geerts als Patrick Maes

Plaats reactie
Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Steve Geerts als Patrick Maes

Bericht door Toby » 13-06-2010 15:04

Afbeelding

Patrick heeft geen echte vrienden in het bedrijf. Hij komt onvolwassen over, waardoor hij gaat overcompenseren.
Dat maakt hem niet geliefd bij de vrouwen, die hem als een macho beschouwen. Maar ook niet bij de mannen, want die voelen dat het slechts een pose is. Door zijn professionele contacten weet Patrick zijn kleine profijtjes te doen. Geld is zeer belangrijk voor deze redacteur. Uiteindelijk zal hij dankzij de liefde van Kaat uit zijn isolement geraken.

Nele_
Fan Lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 23-06-2010 10:15

Bericht door Nele_ » 11-07-2010 18:05

Weet iemand toevallig of Marianne Devriese (partner van Steve) al bevallen is ondertussen? :)

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 11-07-2010 18:44

Nele_ schreef:Weet iemand toevallig of Marianne Devriese (partner van Steve) al bevallen is ondertussen? :)
ik dacht dat dat pas voor augustus/september was, maar zeker ben ik niet
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 10-08-2010 13:13

Ondertussen is Steve Geerts papa geworden op 5 augustus

Het is een dochtertje geworden. Lina
Bij de geboorte woog ze 3,020kg en mat 48cm.
Mama en kind stellen het goed
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 10-08-2010 14:56

Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

noom
Super Lid
Berichten: 893
Lid geworden op: 13-06-2010 15:06

Bericht door noom » 10-08-2010 15:04

proficiat !!
Veerle Baetens Fan
Hilde de baerdemaeker fan

ze zijn gewoon de BESTE !! :)

MyTime17
Super Sterposter
Berichten: 5131
Lid geworden op: 08-08-2010 01:22

Bericht door MyTime17 » 10-08-2010 15:17

Ik heb vorig jaar een intervieuw gedaan over Steve
Ik zal het hier effe posten.

Interview Steve Geerts 22/05/2009

1.Wanneer besefte je dat je acteur wilde worden?

(lacht) Die vraag komt iedere keer terug. Ik zat op het college in Herentals en via een maat van mij hoorde ik dat men in Herentals op de muziekacademie ook lessen gaven in woordenleer. Maar ook via mijn ouders ben ik zo in dit wereldje beland. Op een bepaalde leeftijd vonden mijn ouders het goed om een paar dictielessen te gaan volgen, om ook zo uit mijn schulp te kruipen. Dat was in het eerste middelbaar. Ik heb dan eerst 9 jaar dictie gevolg en dan ook toneel. En via mijn toneellerares ben ik er ook zo in terecht gekomen omdat ze vond dat ik echt talent had.

2. Je speelde me in enkele series waaronder de kotmadam, en daarmee basta en louislouise. Wat vond je de fijnste ervaring?

Het waren allemaal fijne ervaringen. Je leert gaande weg ook dat je rekening moet houden met de camera. Waar je moet staan, zodat je niet uit beeld bent. Gaande weg ben ik ook in het theater gerold. Door contacten in het wereldje. Telkens als ik tv werk heb gedaan, moet ik terug naar de basis, naar het theater.

3. Je speelt volgend seizoen mee in baff. Waar gaan de stukken over?

Ik speel mee in 2 stukken. Buikbaby, en nog een ander project. Soms heb je veel werk, soms heb je dan weer geen werk. Ik heb met Tom enkele jaren geleden een toneelstuk gespeeld, en die samenwerking liep goed en Tom zei dat hij me zeker nog eens zou bellen, en een tijdje geleden heb ik van Tom een belletje gekregen met een voorstel om mee te spelen in toneelstukken in baff. Ik zie er enorm naar uit om het te spelen, vooral omdat ik na een heel entensief periode eens iets anders wil doen.

4. LouisLouise is gedaan voor de acteurs. Zijn er nog rollen in het verschiet?

Onlangs heb ik een pilot opgenomen, een testopname. Die hebben we dan naar enkele productiehuizen gestuurd. Het is een kleine serie dat zich afspeelt in een videotheek, met verschillende acteurs. De regisseur is iemand waar ik graag met samen werk. Het is vooral zeer belangrijk dat je in dit wereldje je contacten onderhoud

5. Hoe is het om als acteur je in te leven in een personage?

Fantastisch. Theater gaat niet over het alledaagse, terwijl film en tv wel over het alledaagse gaat. Theater is er een uitvergroting van. Het theater en tv werk is ook absoluut niet te vergelijken. We spelen nu al 6 jaar Leopold II werk. We hebben het ook al gespeeld in Kinsjasa. Ik speel er de eerste minister in. Het machtige van theater is dat je interactie kan maken met je publiek, zodat ze er mee in op gaan.

6. Hoe zou je reageren als een van je kinderen later op een dag thuis
komt en zegt: “Papa, ik wil acteur worden?”

Ik zou ze zeker aanmoedigen. Maar ik zal ze ook vertellen dat het een harde wereld is, en het ook serieus werken is. Er zijn momenten dat je echt dapper moet zijn, maar het is een echte openbaring. Mensen hebben ook nood aan een verhaal, dat is belangrijk voor hun gedachte. Maar ik zal mijn kinderen nooit pushen, ze moeten doen wat ze graag willen doen.

7. Hoe kijk je terug op LouisLouise want er was toch een soort druk om beter te presteren dan “Sara?”

Vanaf het eerste moment heeft de regisseur gezegd dat het totaal anders zal zijn als Sara. Dus die druk is er ook nooit geweest. We hadden ook een hele goede ploeg, echt iedereen. We hebben even naar de juiste toon moeten zoeken ,maar die was er snel. Het tempo lag ook hoog. Theater heeft tijd nodig terwijl LouisLouise snelheid nodig heeft. We hebben dan ook die snelheid omgezet in humor. Het is ook belangrijk dat je samen werkt met mensen die er ook allemaal staan, en positief zijn ingesteld. Je hebt echt een hechte groep nodig.

8. Zou je nog eens aan een televonelle willen meedoen?

Nee. Ik heb 11 maanden hard gewerkt, het was ook zwaar. Nu wil ik even iets anders doen na al die maanden van hard werken, ik heb het even gehad, maar wel positief bedoeld natuurlijk. De combinatie tussen theater en tv is voor mij heel belangrijk. Anders zou ik het niet kunnen, ik moet soms mijn batterijen opladen in het theater.

9. Wat vond je van het seizoen van baff?

Ik heb maar een paar stukken gezien. Het geslacht Borgia, Lobby Love en ‘ons bos’ van Gert Winckelmans. Het geslacht Borgia vond ik niet goed, in tegen stelling tot lobby Love en ‘ons bos.’ Maar dat heeft vooral met de regie te maken voor mij. Baff is goed bezig, het heeft nog tijd nodig om te rijpen. Ze pakken het rustig aan, en dat is goed. Ze gaan er ook voor en dat is goed. Het is ook een erg sterk team dat ze hebben. Binnenkort hebben ze hier in baff een bafflob, een soort experiment.

10. Heb je nog tips voor mensen die acteur willen worden?

Je mag jezelf nooit verloochenen. Je moet niet acteren, en zeker niet in het begin. Je moet de dingen bij jezelf zoeken, het is een persoonlijke zoektocht. Je moet je zo open mogelijk proberen te geven aan je publiek met je eigen ervaringen, hoe jong je ook bent. Ik weet nog toen ik ooit ergens stage ging doen en ik op mijne eerste dag Jan Decleir voor mijne neus had. Hij was voor mij het grote voorbeeld. Hij kwam naar mij met een boek, deed die open en zei : zo waarachtig mogelijk proberen te zijn in een inmangière wereld. To Be, of NOT to Be, that’s the question, dat is het eigenlijk. Geloven in jezelf, in je personage. Het is dubbel zo interessant om mensen op het spoor te zetten dat jij echt dat personage bent, en dat je dat niet speelt. Als je dat niet doet, dan zullen ze ook niet mee gaan met het verhaal. Ik kan bijvoorbeeld spelen dat ik jouw ben, door me om te kleden als een meisje en dan wat te vertellen. Maar als ik er niet in geloof dat ik jou niet ben, zal je publiek dat ook niet geloven. Je moet echt doordringen tot de kern van je eigen personage. Mensen nemen dat ook direct aan, dat is het plezante daar aan. Belangrijkste is: Vertrek altijd vanuit jezelf.

Bedankt voor het interview, ik vond het een leuk en interessant interview.
<3 Lily <3
<3 20.06.2011 <3

<3 Lyana <3
<3 15.03.2013 <3

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 10-08-2010 20:09

ooh een dikke proficiat!!

Merci voor interview :D

evelineee
Sterposter
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12-06-2010 21:08

Bericht door evelineee » 10-08-2010 21:54

Proficiat ! :D


Mooi interview .
&#969;&#945;&#1103;&#1108; &#957;&#1103;&#953;&#1108;&#951;&#8706;&#1109;c&#1085;&#945;&#961; &#1082;&#1108;&#951;&#1090; &#1108;&#1108;&#951; &#1074;&#1108;g&#953;&#951;, &#1084;&#945;&#945;&#1103; g&#1108;&#1108;&#951; &#1108;&#953;&#951;&#8706;&#1108;!

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 12-08-2010 21:24

Hij was zonet te zien in de kampioenen, hij deed echt gelijk patrick niet te doen :D
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Plaats reactie