Kurt Rogiers als Maarten Dielman

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 13-03-2011 12:43

Het perfecte weekend van Kürt Rogiers

'Alles op z'n gemak'

'Licht zijn in de kop.' Zo omschrijft acteur en Q-music presentator Kürt Roegiers zijn ideale weekendgevoel. Geen zorgen en mooi weer zijn absolute vereisten om samen met zijn gezing voluit te kunnen genieten.

Containerpark
'De spartaan in mij vindt dat ik, om op zaterdagavond à volonté te kunnen genieten, overdag iets actief moet gedaan hebben. Dat kan bijvoorbeeld zijn: alle rommel naar het containerpark brengen of noeste arbeid in de tuin. Ook de boekhouding beschouw ik, als kleine zelfstandige, als een karwei. Na die klus doe ik het bewust kalmer aan. Als mijn vrouw en ik 's avonds weg willen, breng ik de kinderen in de namiddag al naar de oma of een meter. Alles op z'n gemak.'

Bijpraten
'Niets is zo gezellig als met vrienden gaan eten. Dat kan op restaurant, maar mag ook bij ons thui. Bijpraten met vrienden die je niet elke week ziet, dat levert altijd boeiende gesprekken op. Gaan we op restaurant, dan laten we ons naar huis rijden met de taxi, enkel en alleen maar om het zorgeloze genieten te kunnen bevorderen. Nodigen we mensen bij ons thuis uit, dan vind ik het heel fijn om de juiste wijn uit te zoeken. Die liefde voor wijn heb ik van mijn ouders geërfd.'

Avondje theater
'Ik hou van een avondje theater. Bij ons in Dendermonde passeren alle bekende stand-upcomedians, zoals Wim Helsen, in het cultureel centrum. Dat is heel leuk, maar soms wil ik ook eens naar de Bourla of naar het NTG. Omdat ik naar mijn gevoel nog veel te weinig naar het theater ga, wil ik op voorhang bijna zeker zijn dat het stuk goed is. Dan helpt het wel om bij bevriende collega's te checken welke voorstellingen de moeite zijn.'

Buiten ontbijten
'Op een zonovergoten zondagvoormiddag, nadat de kinderen lang genoeg hebben uitgeslapen, wil ik in de tuin ontbijten. De tafel dekken terwijl de dauw nog op het gras ligt. Met vier lekker ontbijten, terwijl de zon schijnt: dat is perfect, dan heb je het gevoel dat alles in harmonie is. Ik ben een lente- en zomermens. Ik zit niet graag binnen.

Naar de zee kijken
'Toch zeker één keer per maand ga ik met het gezin een weekendje naar zee. Dan kunnen we voor de volle 100 procent bezig zijn met de kinderen, zonder afleiding. Tijd hebben voor elkaar en over het stand wandelen geeft je rust. Ik vind het prettig om ver te kunnen zien. Het idee van eindeloosheid dat je krijgt als je naar de zee kijkt, vind ik prachtig. "Regarder la mer, c'est regarder le tout"n zei Marguerite Duras ooit. Het liefst gaan we naar Le Tourquet in Noord-Frankrijk. Daar heb je fijne marktjes en visrestaurants.
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 13-03-2011 13:02

Tof interview, bedankt Lotteke
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 13-03-2011 15:16

merci lotteke!!! :D

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 23-05-2011 23:08

hij is donderdag te zien in een ster in de familie
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Ponkie
Super Sterposter
Berichten: 7019
Lid geworden op: 28-06-2010 22:41

Bericht door Ponkie » 23-05-2011 23:48

ja ik zag het, ik snap niet dat de mensen daar in blijven trappen :roll:
Steun Vroedvrouwen voor Ecuador www.vvevzw.tk

Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 24-05-2011 13:57

Ponkie schreef:ja ik zag het, ik snap niet dat de mensen daar in blijven trappen :roll:
idd ik ook niet, zeker niet nu het eerste seizoen al is uitgezonden
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 24-05-2011 15:40

Lotteke schreef:
Ponkie schreef:ja ik zag het, ik snap niet dat de mensen daar in blijven trappen :roll:
idd ik ook niet, zeker niet nu het eerste seizoen al is uitgezonden
Ik snap het ook niet! Bij mijn ouders zou het in ieder geval niet lukke maar ik vind het soms wel grappig wat ze uitsteken :D

Kimpie
Fan Lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 29-06-2010 22:41

Bericht door Kimpie » 24-05-2011 19:31

Kaatje schreef:
Lotteke schreef:
Ponkie schreef:ja ik zag het, ik snap niet dat de mensen daar in blijven trappen :roll:
idd ik ook niet, zeker niet nu het eerste seizoen al is uitgezonden
Ik snap het ook niet! Bij mijn ouders zou het in ieder geval niet lukke maar ik vind het soms wel grappig wat ze uitsteken :D
De afleveringen die nu op tv komen,zijn al een hele tijd geleden opgenomen (samen met het vorige seizoen),dus daarom dat niemand doorheeft dat het over dit programma gaat :wink:

Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Bericht door Toby » 28-06-2011 12:33

Kürt Rogiers naast Nathalie Meskens in 'Danni Lowinski'

Binnenkort kruipt Nathalie Meskens in de huid van Danni Lowinski, voor de gelijknamige dramedyreeks die in 2012 bij vtm te zien zal zijn.

‘Danni Lowinski’ gaat over ex-kapster Danni (vooraan in de dertig), die enkele jaren geleden besloot dat ze meer wou in het leven en zich vol overgave op een studie rechten wierp. Na het behalen van haar diploma wil ze aan de slag als advocate maar wanneer geen enkel advocatenbureau haar ernstig neemt, besluit Danni haar eigen kantoor te openen in een winkelcentrum in haar thuisstad Genk, waar ze juridisch advies biedt aan 1 euro per minuut. Haar ambitie, haar spontane en unieke manier om cases te onderzoeken, haar grote hart en haar eerste successen als advocate bezorgen haar al snel heel wat klanten.

‘Danni Lowinski’ toont onze hedendaagse maatschappij zoals ze is: een harde wereld, waarin een groot deel van de bevolking het allesbehalve makkelijk heeft. Maar Danni is er het mooiste bewijs van dat je kunt opklimmen in het leven, zolang je het zelf maar wil.

Ondertussen schrijft Het Laatste Nieuws dat Kürt Rogiers het lief zal vertolken van Nathalie Meskens. 'Ik heb gewoon auditie gedaan en heb zopas vernomen dat ik naast Nathalie Meskens mag spelen in 'Danni Lowinski'. En daar ben ik best fier en blij om', aldus de acteur in de krant.

Bron: Het Laatste Nieuws

sam
Super Ere Sterposter
Berichten: 9484
Lid geworden op: 12-06-2010 19:42

Bericht door sam » 28-06-2011 17:54

ah das leuk!!! :D

Plaats reactie