Kurt Rogiers als Maarten Dielman

Toby
Sterposter
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12-06-2010 18:10

Kurt Rogiers als Maarten Dielman

Bericht door Toby » 12-06-2010 22:41

Afbeelding

Maarten is de 30-jarige tuinman van de familie Klaerhout. Hij woont in een bijhuis op het domein van de familie.

Nu heeft hij zich teruggetrokken op het domein van de Klaerhouts waar hij zich bezighoudt met de tuin en een stuk van het huishouden. Officieel om aan de stress te ontsnappen. Maar Pieter vermoedt dat er een heel andere reden achter schuilt gaat. Maarten heeft zich bijzonder snel aangepast aan het stressloze bestaan. Hij straalt dan ook een rust uit die velen hem benijden. Maarten heeft inzicht in mensen en begrijpt hen. Hij draagt dan ook een serieus verleden met zich mee.

sientje
Lid
Berichten: 62
Lid geworden op: 13-06-2010 20:13

Bericht door sientje » 13-06-2010 21:11

ne echte eerste klas acteur Die kan allen rollen spelen.

Jolene
Super Ere Lid
Berichten: 1042
Lid geworden op: 13-06-2010 18:33

Bericht door Jolene » 13-06-2010 23:22

Gisteren, geloof ik, was hij te gast bij villa vanthilt.. Hij moest het tegen urbanus en de zoon van de planckaerts (ben ff zijn naam kwijt) opnemen om zo te weten te komen wie de beste papa was.. In het begin nam hij al meteen een voorsprong omdat hij niet met van die rare verhalen afkwam maar uiteindelijk is urbanus dan toch gewonnen.. :)
Karen;
Friendship is the comfort
that comes from knowing
that even when you feel all alone,
you aren't.. ♥

noom
Super Lid
Berichten: 893
Lid geworden op: 13-06-2010 15:06

Bericht door noom » 14-06-2010 10:48

ooh ik wou da nog opnemen maar heb het ni gedaan spijtig als ik wist da hij er in kwam.
Veerle Baetens Fan
Hilde de baerdemaeker fan

ze zijn gewoon de BESTE !! :)

noom
Super Lid
Berichten: 893
Lid geworden op: 13-06-2010 15:06

Bericht door noom » 01-07-2010 10:07

Kürt Rogiers, een vrouwenmagneet?
Kürt Rogiers, acteur en radiopresentator, wordt bijna 40, maar is nog steeds een graag geziene BV bij het vrouwenpubliek. Kürt zelf vindt het niet erg om af en toe naar een mooie vrouw te kijken. Maar zijn twee dochters blijven zijn ‘alles’.

Costa!-acteur Rogiers weet wat zijn troeven zijn. Zijn dagelijkse Biotherm-crème en zorg voor zijn lichaam hebben duidelijk effect. Zelfs zijn grijzende haren en vaderlijke charmes maken hem alleen maar populairder. "Een vrouwenmagneet? Dat valt wel mee hoor. Maar ik vind vrouwen wel de meest interessante wezens ter wereld en heerlijk om naar te kijken. Ik zou er een fulltime job van kunnen maken", reageert Kürt in Dag Allemaal.


Kürt geeft toe een beetje ijdel te zijn, maar opmerkingen als "arrogante zak" of "iemand die steeds de aandacht wilt trekken" raken hem echt. Toch vindt hij het niet erg om bij Q-music een soort tweederangspositie naast Sven in te vullen. "Ik ben een soort aangever voor Sven, zoals Leo dat was bij Gaston. Het omgekeerde zou veel minder goed werken."


Bron: Dag Allemaal
Veerle Baetens Fan
Hilde de baerdemaeker fan

ze zijn gewoon de BESTE !! :)

bauweske
Super Ere Lid
Berichten: 1627
Lid geworden op: 13-06-2010 18:05

Bericht door bauweske » 01-07-2010 16:10

Jolene schreef:Gisteren, geloof ik, was hij te gast bij villa vanthilt.. Hij moest het tegen urbanus en de zoon van de planckaerts (ben ff zijn naam kwijt) opnemen om zo te weten te komen wie de beste papa was.. In het begin nam hij al meteen een voorsprong omdat hij niet met van die rare verhalen afkwam maar uiteindelijk is urbanus dan toch gewonnen.. :)
Francesco ;)
The past will be forgotten and the future is lying right in front of us..

Don't worry about tomorrow, just feel free on the beat of today! (l)

Jolien!! <3

Jolene
Super Ere Lid
Berichten: 1042
Lid geworden op: 13-06-2010 18:33

Bericht door Jolene » 01-07-2010 16:22

bauweske schreef:
Jolene schreef:Gisteren, geloof ik, was hij te gast bij villa vanthilt.. Hij moest het tegen urbanus en de zoon van de planckaerts (ben ff zijn naam kwijt) opnemen om zo te weten te komen wie de beste papa was.. In het begin nam hij al meteen een voorsprong omdat hij niet met van die rare verhalen afkwam maar uiteindelijk is urbanus dan toch gewonnen.. :)
Francesco ;)
Haha, bijna een maand later zal ze is reageren se! :P
Karen;
Friendship is the comfort
that comes from knowing
that even when you feel all alone,
you aren't.. &#9829;

bauweske
Super Ere Lid
Berichten: 1627
Lid geworden op: 13-06-2010 18:05

Bericht door bauweske » 01-07-2010 16:22

Jolene schreef:
bauweske schreef:
Jolene schreef:Gisteren, geloof ik, was hij te gast bij villa vanthilt.. Hij moest het tegen urbanus en de zoon van de planckaerts (ben ff zijn naam kwijt) opnemen om zo te weten te komen wie de beste papa was.. In het begin nam hij al meteen een voorsprong omdat hij niet met van die rare verhalen afkwam maar uiteindelijk is urbanus dan toch gewonnen.. :)
Francesco ;)
Haha, bijna een maand later zal ze is reageren se! :P
goh ja khad da nog nie gezien :P
The past will be forgotten and the future is lying right in front of us..

Don't worry about tomorrow, just feel free on the beat of today! (l)

Jolien!! <3

Jolene
Super Ere Lid
Berichten: 1042
Lid geworden op: 13-06-2010 18:33

Bericht door Jolene » 01-07-2010 16:23

:shock: Gij leest mijn posts nie ofwa?! :shock: :P
Karen;
Friendship is the comfort
that comes from knowing
that even when you feel all alone,
you aren't.. &#9829;

bauweske
Super Ere Lid
Berichten: 1627
Lid geworden op: 13-06-2010 18:05

Bericht door bauweske » 01-07-2010 16:25

Jolene schreef::shock: Gij leest mijn posts nie ofwa?! :shock: :P
erg hé :o
ik weet niet hoe dat komt maar kmoet da overgeslagen zijn :o
zo erg van mij :s
The past will be forgotten and the future is lying right in front of us..

Don't worry about tomorrow, just feel free on the beat of today! (l)

Jolien!! <3

Plaats reactie