Sara in 2011 terug op tv


SOMS KOMEN DROMEN UIT !


Lotteke
Forumverslaafde
Berichten: 16872
Lid geworden op: 29-06-2010 19:51

Bericht door Lotteke » 22-01-2012 18:28

Kaatje schreef:
Lotteke schreef:Ik heb het vorige week een aantal dagen gevolgd. Morgen kan ik niet kijken :P , maar volgens Kaatje zou ik die net moeten zien om haar verhaallijn goed te kunnen volgen :P Mss toch die digicorder klaarzetten? Maar dan moet dat wel zonder dat mijn zus het ziet, en wanneer moet ik dan kijken midden in de nacht :wink: Ach we zullen wel zien en anders kijk ik dinsdagmiddag wel naar de volgende (als ik dan geen andere dingen aan het doen ben, want vanaf morgenavond ben ik niet meer verplicht thuis te blijven en 's middags naar Sara te kijken uit gebrek van iets anders op tv tijdens het eten :lol: )
Voor alle Sara fans is dat toch één van de meest belangrijke afleveringen! En dan heb ik het niet over de seks ofz :D
maar ik ben geen fan, dus mss vind ik er niets aan :lol: Maar ik zal er aan denken :wink:
"Wat is nu juist het verschil tussen mannen en vrouwen, niet hun uiterlijk, niet hun interesse, maar de manier waarop ze met wasgoed omgaan."

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 22-01-2012 18:39

Lotteke schreef:
Kaatje schreef:
Lotteke schreef:Ik heb het vorige week een aantal dagen gevolgd. Morgen kan ik niet kijken :P , maar volgens Kaatje zou ik die net moeten zien om haar verhaallijn goed te kunnen volgen :P Mss toch die digicorder klaarzetten? Maar dan moet dat wel zonder dat mijn zus het ziet, en wanneer moet ik dan kijken midden in de nacht :wink: Ach we zullen wel zien en anders kijk ik dinsdagmiddag wel naar de volgende (als ik dan geen andere dingen aan het doen ben, want vanaf morgenavond ben ik niet meer verplicht thuis te blijven en 's middags naar Sara te kijken uit gebrek van iets anders op tv tijdens het eten :lol: )
Voor alle Sara fans is dat toch één van de meest belangrijke afleveringen! En dan heb ik het niet over de seks ofz :D
maar ik ben geen fan, dus mss vind ik er niets aan :lol: Maar ik zal er aan denken :wink:
Maar toch een beetje een romantische zieltje :D Maar het is natuurlijk voor iedereen anders :P Gelukkig bestaan er verschillende meningen :P

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 22-01-2012 18:40

Maandag één van de allerbelangrijkste ( en mooiste) Sara afleveringen!!! :D :D :D
Soms komen dromen uit!

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 22-01-2012 18:49

Chrissie schreef:Maandag één van de allerbelangrijkste ( en mooiste) Sara afleveringen!!! :D :D :D
Ik vind die even mooi als Rijsel! De intimiteit is veel groter!

Linniej
Super Lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 16-02-2011 20:33

Bericht door Linniej » 22-01-2012 22:23

Ik weet niet wat ze nu uitzenden, maar zo op de omschrijving afgaande: In het appartement van Lieven???

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 22-01-2012 22:32

Linniej schreef:Ik weet niet wat ze nu uitzenden, maar zo op de omschrijving afgaande: In het appartement van Lieven???
Ja! Met de (afgrijzelijke!) groene muts!!!!!

Linniej
Super Lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 16-02-2011 20:33

Bericht door Linniej » 22-01-2012 23:30

Haha ik heb toevallig van de week die dvd nog bekeken. Idd die grote muts op zo´n klein vrouwtje! :P

Die aflevering is echt het bekijken waard! Ik vind het altijd zo zielig als zij dan haar verhaal zit te vertellen, en als hij dan zegt "Ik za u nooit pijn doen.." Dan krijg ik altijd een brok in mijn keel omdat je dan weet dat hij haar dan al zo graag ziet en het echt meent met haar, maar dat Lieven het eigenlijk voor hem verkloot!

Kaatje
Sterposter
Berichten: 3102
Lid geworden op: 04-01-2011 12:14

Bericht door Kaatje » 23-01-2012 16:15

Linniej schreef:Haha ik heb toevallig van de week die dvd nog bekeken. Idd die grote muts op zo´n klein vrouwtje! :P

Die aflevering is echt het bekijken waard! Ik vind het altijd zo zielig als zij dan haar verhaal zit te vertellen, en als hij dan zegt "Ik za u nooit pijn doen.." Dan krijg ik altijd een brok in mijn keel omdat je dan weet dat hij haar dan al zo graag ziet en het echt meent met haar, maar dat Lieven het eigenlijk voor hem verkloot!
Op dit punt in de telenovelle haat ik Lieven echt zo hard! Maar Simon gooit natuurlijk ook zijn eigen ruiten in, dat die gewoon eerlijk is tegen Helena. Dan moet zij ook niet meer stiekem met meneertje fotograaf doen of met Steven. Iedereen gelukkiger :D

Achja die verschrikkelijke kwelling maakt het einde des te mooier eh! ;)

Chrissie
Super Ere Lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 10-10-2010 12:54

Bericht door Chrissie » 23-01-2012 23:31

Kaatje schreef:
Linniej schreef:Haha ik heb toevallig van de week die dvd nog bekeken. Idd die grote muts op zo´n klein vrouwtje! :P

Die aflevering is echt het bekijken waard! Ik vind het altijd zo zielig als zij dan haar verhaal zit te vertellen, en als hij dan zegt "Ik za u nooit pijn doen.." Dan krijg ik altijd een brok in mijn keel omdat je dan weet dat hij haar dan al zo graag ziet en het echt meent met haar, maar dat Lieven het eigenlijk voor hem verkloot!
Op dit punt in de telenovelle haat ik Lieven echt zo hard! Maar Simon gooit natuurlijk ook zijn eigen ruiten in, dat die gewoon eerlijk is tegen Helena. Dan moet zij ook niet meer stiekem met meneertje fotograaf doen of met Steven. Iedereen gelukkiger :D

Achja die verschrikkelijke kwelling maakt het einde des te mooier eh! ;)
Dat was weer genieten vanmiddag ( hoewel, zoo erg als je weet wat er komt). Maar ja, als iedereen doet wat hij/zij eigenlijk zou moeten doen, is iedereen wel gelukkig maar hebben wij geen verhaal meer he... :wink: Het is mij opgevallen dat zelfs Britt 'zachter' (menselijker) was dan gewoon. :roll: :wink:
Soms komen dromen uit!

kellyvds
Super Lid
Berichten: 772
Lid geworden op: 08-08-2010 16:39

Bericht door kellyvds » 24-01-2012 13:33

Kaatje schreef:Achja die verschrikkelijke kwelling maakt het einde des te mooier eh! ;)
Das waar en ik vind het altijd wel leuk om het terug te zien ook al weet je het einde al.
Zelfs Fuerta vind ik op de dvd's draagelijker dan die aller eerste keer :P

Plaats reactie